TaHaJJuD CiNtA

Thursday, November 12, 2009

hAngiN tetibe!!!

"jalan lah tanggungjawab yang diamanahkan dengan sempurna..jika rasa tidak mampu lebih baik berundur..ingatlah setiap tanggungjawab yang diperoleh akan menjadi perhitungan kelak..."


ermmm..tiba-tiba nak naik hangin aku..bagi aku lau rasa dah tak boleh nak wat kerja tue lepaskan jer tanggungjawab tue..jangan sampai menyusahkan orang lain..ini orang yang nak kena marah bukannye ko..ko dengan senang lenang boleh pergi bersuka ria..macam tak ada apa-apa yang berlaku..tegur dah penat menegur suruh siapkan kerja..bagi aku orang lain exam jugak boleh jer settlekan kerja..syarat nyer ko pandai bagi masa yang terluang ko..lau ko dok tangguh kerja alamaknya nanti diri ko sendiri yang parah..


pesanan aku kepada orang itu pandai-pandailah bagi masa lau rasa tak nak kecundang di USM nie (aku pernah melalui dulu dan ini pesanan aku agar ia tidak diulangi oleh orang lain)..jangan banyak terlalu "bermain"..dan jangan terlalu berasa selesa dengan kedudukan yang ada sekarang... jangan jugak terlalu megah dengan tanggungjawab yang diberi kelak diri yang merana..


No comments:

Post a Comment