TaHaJJuD CiNtA

Tuesday, December 28, 2010

ReuNioN PJKN














Pada mulanya memang aku nak pi Reunion PJKN sebab dah hampir 2 tahun tak jumpa adik-adik PJKN. Sampai tukar cuti keje la, akhirnya berjaya jugak. Tapi bila “hari kejadian” aku tak larat sangat sebab letih keje dan selsema, selepas dipujuk oleh Kak Iena, aku pun bertolak ke Megamall Lanes di Seberang Jaya pada jam 1.30 petang dan aku sampai sana jam 3 petang.

Sampai ada lebih kurang dalam 8 orang adik-adik PJKN yang datang, yang lain maybe busy dengan aktiviti universiti masing-masing. Apepun aktiviti bermain bowling pun bermula pada hakikat permulaan nya memang aku tak larat dan “score” aku memang sikit giler la. Namun, bila melihat keletah adik-adik buat aku bersemangat bermain walaupun selsema. Hehehe, dan “score” aku meningkat memang bangga giler la sebab boleh buat “score” sampai 140 jatuhan pin untuk satu game.. hehehe..memang aku tak percaya la.. aku dapat number 6 dalam ranking dengan jatuhan pin dalam 3 game sebanyak 335 jatuhan pin dan average jatuhan 111 jatuhan pin.. hehehe, bangga seketika.. apepun aku puji lah adik-adik PJKN sebab semua dapat masuk Universiti hebat la korang dan yang paling tak sangka aku sambut 2 orang adik PJKN masa Minggu Siswa Lestari 2010/2011( Minggu Suai Kenal) kt USM iaitu Cassie dan Basirah.. hehehe..

Lepas habis main bowling, aku, Kak Iena, Kak Ariey, Abang Hasril dan Isteri ( Saudari Najla) aku pergi menonton wayang citer “Hantu Mak Limah Balik Kampung”..hehehe.. bising giler ketawa kitaorang kat depan kaunter tiket sebab aku salah sebut tajuk citer “Hantu Kak Limah Balik Rumah” mampus la aku nanti Mamat Khalid saman sebab sesuke hati tukar tajuk filem die..hahaha..

Apepun aku harap lepas nie kita buat Reunion lagi yea adik-adik PJKN ku… hehehe… balik cuti semester bagitau la yea.. roger-roger la kami disini.. hehehe..

salam kasih sayang,
Muhammad Nur Hapis Abdullah

No comments:

Post a Comment