TaHaJJuD CiNtA

Wednesday, June 8, 2011

~ BRAVOO.. ~






Alhamdulillah.. selesai sudah tanggungjawabku menjadi fasilitator RMJM.. yang berlangsung 29hb Mei hingga 3hb Jun 2011.. kali ini ade perubahan modul sedikit iaitu berkhemah di dalam hutan selama 3hari 2malam berbanding sebelum nie 2hari 1malam.. perubahan modul yang baik untuk melatih ketahanan fizikal dan mental peserta..

Kali nie peserta seramai 54orang dari SMK Sri Muda, SMK Penanti dan SMK Pauh Jaya.. pada permulaan perkenalan bersama mereka telah tercetus trademark yang menarik iaitu I LIKE!!.. hikhik..

Kali nie, kumpulan aku adalah BRAVOO.. memang nama yang memberi semangat.. adik-adik kumpulan BRAVOO.. korunk semua memang hebat!! Korunk buat abang apit rasa terharu dengan persembahan korunk.. dan kerjasama korunk selama di kem.. Tahniah buat BRAVOO.. mendapat kempat ke-3 kumpulan terbaik!! Dan Tahniah di atas persembahan korunk yang menyentuh hati semua fasi dan urusetia kem walaupun kalah pada malam persembahan tapi kepuasan dan kegembiraan menjadi hak kita!!..

Terima kasih wat adik-adik RMJM Siri 1/2011 atas hadiah yang korunk beri.. akan abang apit jadikan penawar di kala diri ini kerinduaan..

p/s :: ikhlas dan sabar mampu memberi kepuasan yang maksimum kepada kita dalam meniti kehidupan yang penuh dengan ranjau yang tidak pernah kita bayangkan..

salam tinta

muhammad nur hapis abdullah

1 comment: