TaHaJJuD CiNtA

Friday, March 5, 2010

SaRaNgHeYo atau JoHaHeYo?????

sarang heyo atau joha heyo ??? aku pening memikirkan.. aku sendiri pun tak paham perasan aku terhadapnya.. kejap-kejap hati ini mengatakan sarang heyo padanya..dan kadang-kadang hati ini berkata joha heyo.. namun apa yang mampu merungkai kan persoalan ini adalah hatiku dan hatimu.. kasih, ku mohon kau fahami hati ini juga agar aku tidak terkeliru dalam memilih dan membuat keputusan.. kita bersama meniti puncak menara yang di bina..

kasih, ku mohon juga berada disampingku selamanya sama ada aku sarang atau joha terhadap dirimu.. aku inginkan semangatmu terus berada di sisiku dalam menempuh ranjau kehidupan..

kasih, ku kalungkan ayat ini untuk dirimu, agar kita sama-sama menghayati..

"without a word, you made me know love..without a word,you gave me your love...without a word, love left me..without a word, love tossed me aside..because you come without word..."


kasih, ku pohon kita kekal bersama...




muhammad nur hapis(",)

No comments:

Post a Comment