TaHaJJuD CiNtA

Friday, April 30, 2010

JaSaMu DiKeNaNg Dr.YaHyA


"Tiada sejarah yang mampu memberi keabadian dalam kehidupan melainkan kenangan bersama mengharungi segalanya..."


Terima kasih yang tidak terhingga buat Ayahanda tercinta di Desasiswa Fajar Harapan iaitu Dr.Yahya Mat Arip.. beliau mula menjadi Penggawa Desasiswa Fajar Harapan pada 2004 hingga April 2010..sepanjang 4tahun saya bersama Dr.Yahya di MPD Fajar Harapan, Dr.Yahya seorang yang amat memahami pelajar dan penghuni desasiswa Fajar Harapan..Dr.Yahya boleh dikatakan seperti seorang pemimpin yang mesra..bagi saya persaraan beliau merupakan kehilangan besar buat MPDFH dan juga Majlis Penggawa..sepanjang beliau menjawat Pengerusi Majlis Penggawa, beliau seorang yang amat berdedikasi..

Buat Dr.Yahya,
Terima kasih yang tidak terhingga kerana sudi membantu saya dalam belajar cara memimpin di MPDFH..saya memohon maaf sepanjang saya bersama-sama Dr.Yahya memimpin MPDFh ada kekurangan..saya doakan Dr.Yahya akan terus berjaya dengan setiap langkah yang diambil..dan moga bahagia disampin isteri tercinta dan keluarga tersayang..

No comments:

Post a Comment